2010年1月25日星期一

Wendy@Testimonial


終於順利完成我的婚禮, 宜家可以有時間寫番個TESTIMONIAL俾我既婚禮化妝師 - Amy


非常感謝Amy既幫忙, 令我婚禮當日, 可以安心做一個靚靚新娘
當晚好多朋友都讚我個妝化得好靚好sharp, 我真係覺得好開心
再一次多謝Amy令我當晚靚盡全場!!

還記得早係一年前已經book左Amy做我既婚禮化妝師, 試妝當日已經十分滿意Amy既化妝技巧&服務
所以二話不說, 即時join左佢個Plan D服務

用 "平!靚!正!" 去形容Amy既服務, 真係最好不過 ^_^
以一個優惠既價錢, 去享用星級既服務...... 正!!

在此, 亦要多謝Amy當日, 幫我呢位貪靚既老公免費補妝
Amy真係好好人呢~

最後, 希望Amy既生意蒸蒸日上! 越做越旺! 囡囡快高長大! 全家人身體健康!

沒有留言:

發佈留言