2010年1月17日星期日

Amy@Testimonial


我既婚禮雖然已經過了差不多一個月﹐但回顧朋友當日幫我影過既相﹐真係好似剛剛過發生咁咋!!!!^_^


回想起﹐嗰朝早要你搭0415船入長洲.....真係有d唔好意思添.....好多謝你讓我在大日子中聽得最多的一句說話 "你今日好靚呀"既新娘子!

另外﹐亦都多謝你既唔計較地幫我做一些不是你工作範疇既東西...譬如﹕舖好婚紗裙尾﹐最後仲額外幫埋我媽咪執妝添~~~真萬二分感激!!!!

最後﹐特別要讚amy為我設計既每個造型都好啱我。雖然之前都有final trial幾個造型﹐但當晚都已經唔記得lu....好彩你都好識執生兼預備充足既飾物供我配搭。


嚟緊我祝你生意蒸蒸日上﹐病菌遠你同你屋企人啦!!!

沒有留言:

發佈留言