2010年1月15日星期五

Angle@Testimonial


囍*我的婚禮之感想:化妝婚禮化妝:
Beauty mystery -Amy Lam

價錢:
$4688跟足一日13hrs+伴娘化妝, 而且仲discount左2 x 媽咪+ 1 x 家姐妝
埋單都係$5xxx, 真係ok, 物超所值!

服務:
感激我遇見---Amy
真係好好, 我係起big day前20日先book到佢, 真係好好彩, 佢有期幫到我, 初初試妝, 我d skin really bad, 搞到同佢本身有既化妝品有d唔岩我, 我想左兩日, 有d想退出, 我就照直同佢講我既問題, 咁佢好好人, 我知係真心擔心我既skin問題都suggest左我再trial多一次, 仲搵埋佢好朋友(美容師) 幫我睇下d問題, 再用佢另一個品牌既粉底...好好彩, final時我d skin ok, 而我都好開心, 佢真係一位好幫到jm既化妝師!!

到左當日, 我request左0530黎到我屋企...最衰個的士司機唔識路令到佢late左...我好肯定係個taxi driver既問題, 因為我同佢講左幾句佢先知我住邊=_=, 我知amy好心急, 好快咁幫我屋企人化妝, 真係好快, 我都好快比佢化到靚靚...

我果日好炆, 好似好多野都唔岩心水, 佢都好努力令我relax, 佢既經驗令我好安心, 果日有好多突發事, 佢都好識應變!!


貨物品質:
朋友都話好ok, 個個都話我靚~
而且佢好識執山, 見有d唔對路就幫我想到好橋令我放心交曬比佢!


售後服務:
佢知我地busy, 都冇催我地還hair accessories, 而且佢好識體諒新人!!


用後感想:
Dear Amy,
果日好彩有你, 我先可好好enjoy我既wedding!
果日如果唔係你, 我估我一定好緊張唔放心!
好彩你果日有期, 我先可以安心咁出嫁!
果日有你真好, 因為我們的朋友說佢地未見過咁靚既Angel, 仲話要望多兩眼, 如果唔係以後就見唔到咁靚+斯文既我!
有你這mua真好, 你真係應變力好高, 令我地可大事化小!
做一個mua可做到將心比己, Amy 你係得o既!!

沒有留言:

發佈留言