2011年2月12日星期六

Febe@Testimonial





我結婚之前和Amy只係見了一次面(試粧),
之後都係靠email 溝通,
好奇妙我哋好似有一種心靈相通的感覺,
她在我的大日子當日為我設計了幾款不同的造型, 好襯我的服裝,
比我想像中的完美, 每個親友都大讚我好靚,
我同我老公都好開心.

Amy 辦事好細心, 除了幫我化粧, set 頭外,
她仲提意我和老公係交換介子前搽點lotion方便帶介指,
佢真係照顧周到. 她還好有耐性同心機地為我媽咪, 奶奶化粧, set 頭.
最緊要係佢做事真係快靚正.

因為結婚嗰日有好多嘢安排咗, 好彩Amy夠快手,
好快就幫我換完一個粧又一個粧, 所以當晚好順利.

真係好充心多謝你, 你真係一個好專業的化粧師!
最後祝福你和家人生活愉快, 身體健康, 生意源源不絕!

沒有留言:

發佈留言