2009年4月24日星期五

Hita@Testimonial

Ohhhh^0^ 謝謝你用心招呼我呢個麻煩友.

非常專業工作的你…細心聽我的需要.

你也是個爽快工作的好化妝師^-^


有一樣野一定要講~就係你幫我試完頭, set 定哂所有野呀嗎! 但我居然完全換哂所有頭飾 & 髮型咁仔, 你都只係結婚個日先將呢d 頭飾睇過 & 攞上手, 勁有經驗的你並無膽怯, 好快就能改變之前決定…無諗過 & 都冇問過我點解 & 都無怨過我一句.

而且效果相當 good good good. 我非常滿意!

好多親戚朋友都讚當天頭&妝都非常配合衣服&及把握到時間, 於咁短時間幫我換衫, set, 化妝… (呢個好重要)


我的老公都大讚你工作認真專業, 有機會都要搵你再幫我化. 要用普通話說一句”很捧呀你!

謝謝你給我有一day 美麗的回憶噢! ! !

我會好好放在心裡面^^

沒有留言:

發佈留言