2009年4月9日星期四

Cathy@Testimonial


記得試妝時, Amy已經非常細心咁幫我試左好多唔同款式,
仲比左好多專業意見. 當我send左我想要0既style比佢睇,
佢又可以跟返0個種style幫我再試, 真係好照顧到客人需要。
另外試妝時又無規定我地唔准影相, 反而仲主動幫我地影低所有妝,
事後send返比我地參考, 實在好幫得手。

大日子當日, Amy好準時就上到我屋企, 仲借左好多好靚0既頭飾比我,
好多朋友都讚靚。當日幫我整0既頭仲靚過試妝0個日,
真係好有驚喜呀,而且全日貼身照顧, 就算我地自己過去男家無帶佢去,
佢都好細心咁交帶伴娘點樣幫我補粉, 同埋主動幫我點齊所有金器0既數目。

除左新娘妝之外, 伴娘妝亦都毫不馬虎, 早晚都唔同款, 伴娘都好滿意呢!

總括黎講, Amy除左手勢專業外, 服務仲好無微不至, 價錢亦物超所值!
我知道佢仲不斷進修緊唔同0既化妝技巧, 最新最型0既妝都唔會難到佢。

本人真係極力推薦Amy比各位靚靚新娘子!

沒有留言:

發佈留言