2009年11月6日星期五

Elise@Testimonial


諗唔到自婚宴以來都一直忙忙忙,趁未外出工幹,喇喇臨寫返個 testimonial俾 Amy 先….


八月嘅婚宴並唔喺第一次搵 Amy 幫手化妝,咁梗喺好先食過番尋味喇 - 上次喺 2 月搵埋成班 friend 影結婚相,化咗 4-5 個女仔加埋我有兩個造型,個個造型都好靚,而且價錢合理!

今次婚宴除咗我轉 5 個樣之外,都仲要 Amy 幫忙一班日本妹同媽咪嘅化妝&髮型,Amy 單人匹馬搞點晒實在非常厲害!而且個個造型一 D 都唔馬虎,果 3 個日本妹讚不絕口!Amy 仲一路俾好多好好嘅意見,將我媽咪搞到更後生,我媽咪(個樣其實似我家姐)都好滿意啊。


其實我對化妝一竅不通,好在俾我搵到 Amy 幫忙,基本上,佢嘅髮型化妝就好夾我自己鐘意嘅 style,呢 D 應該叫人夾人緣啦!由頭到尾都好滿意呀,尤其係果個懷舊造型,個個睇完都話好靚同好襯件衫。

再值得一讚嘅喺 Amy 非常準時,永遠有早無遲!相信呢一點對所有新娘子都很重要。一定會 /已經推介俾其他 Friend,到時再同你計 commission!

係度祝你生活愉快,女女快高長大(其實都已經好高吓)!

沒有留言:

發佈留言